Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(88)
Forma i typ
Książki
(80)
Poradniki i przewodniki
(23)
Publikacje fachowe
(10)
Publikacje popularnonaukowe
(9)
Audiobooki
(8)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(5)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(74)
wypożyczone
(15)
Placówka
Czytelnia (Trawiasta)
(44)
Wyp. 26 (Błękitna)
(3)
Wyp. 25 (Walcownicza)
(2)
Wyp. 47 (Powojowa)
(1)
Wyp. 59 (Korkowa)
(6)
Wyp. 82 (Agrestowa)
(6)
Wyp. 87 (Trawiasta)
(14)
Wyp. 121 (Żegańska)
(6)
Multimedia-Wyp.87 (Trawiasta)
(7)
Autor
Rzychoń Tomasz
(8)
Witkowska Magda
(8)
Dondziłło Grzegorz
(5)
Lipa Michał
(5)
Kotler Philip (1931- )
(4)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(4)
Malcherek Monika
(4)
Sałbut Bartosz
(4)
Tracy Brian (1944- )
(4)
Doroba Anita
(3)
Gasper Dorota
(3)
Korpanty Jerzy
(3)
Owsiak Anna
(3)
Bernoff Josh
(2)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(2)
Bogucka-Steczek Masza
(2)
Cukier Kenneth
(2)
Drucker Peter F
(2)
Dryńska Katarzyna
(2)
Gordon Jon (1971- )
(2)
Kozyra Beata
(2)
Luecke Richard
(2)
Michalak Robert (1968- )
(2)
Pawłowski Konrad (tłumacz)
(2)
Rusinowski Marek
(2)
Samson-Banasik Aleksandra
(2)
Setiawan Iwan
(2)
Waszkiewicz Marian J
(2)
White Kate (1950- )
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Aalst Mariska van
(1)
Acuff Jonathan
(1)
Allen James (1960- )
(1)
Amen Daniel G. (1954- )
(1)
Amen Tana (1968- )
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Banasik Aleksandra
(1)
Bartczak, Irena
(1)
Basiuk Tomasz
(1)
Bauer Katarzyna
(1)
Bauer Kate
(1)
Berger Barbara (psycholog)
(1)
Białek Maja
(1)
Bird Drayton
(1)
Bonifazi Carlo
(1)
Branson Richard (1950- )
(1)
Broniarek Zygmunt
(1)
Brown Brené
(1)
Bujko Mirosław M. (1951- )
(1)
Burchard Brendon
(1)
Cain Susan (1968- )
(1)
Caslione John A
(1)
Catmull Ed
(1)
Catmull Edwin E. (1945- )
(1)
Chan Kim W
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Clarke-Fields Hunter
(1)
Cote David (1952- )
(1)
Crocker Pat
(1)
Davenport Thomas H. (1954- )
(1)
Dawson Roger
(1)
Desouza Kevin C
(1)
Doocy Steve
(1)
Doroba, Anita
(1)
Doron Eyal
(1)
Duff Turney
(1)
Ferriss Timothy (1977- )
(1)
George Bill (1942- )
(1)
Gerber Michael E
(1)
German Janusz (1974- )
(1)
Gołębiowski Janusz
(1)
Grant Adam M. (1981- )
(1)
Górski Jerzy
(1)
Głatki Michał
(1)
Hawn Goldie (1945- )
(1)
Hejnowski Sebastian
(1)
Hensel Witold
(1)
Hillman James (1926-2011)
(1)
Holden Wendy (1965- )
(1)
Horn Sam
(1)
Hughes Mark
(1)
Hutyra Jacek
(1)
Jantsch John
(1)
Karbowski Marcin
(1)
Kartajaya Hermawan
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kaufman Josh
(1)
Kelley Tom (1955- )
(1)
Kelley, Tom
(1)
Kim W. Chan
(1)
Korczyńska Magdalena (1978- )
(1)
Kowalczyk Marcin
(1)
Krochmal Anna
(1)
Kubler-Ross Elisabeth (1926-2004)
(1)
Kutma Tomasz
(1)
Kwiatkowski Leszek
(1)
Kędzierski Robert
(1)
Lang Jennifer
(1)
Leonardi Paul
(1)
Li Charlene
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(49)
2000 - 2009
(25)
Okres powstania dzieła
2001-
(46)
1901-2000
(4)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(87)
Język
polski
(87)
Odbiorca
Menedżerowie
(4)
14-17 lat
(2)
9-13 lat
(2)
Młodzież
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Rodzice
(2)
18+
(1)
Chorzy z nadciśnieniem tętniczym
(1)
Dorośli
(1)
Dzieci
(1)
Kobieta
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(3)
Temat
Zarządzanie
(17)
Sukces
(9)
Marketing
(6)
Przedsiębiorstwo
(6)
Przywództwo
(6)
Innowacje
(5)
Menedżerowie
(5)
Samorealizacja
(5)
Finanse
(4)
Handel
(4)
Negocjacje
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Higiena psychiczna
(3)
Internet
(3)
Kobieta
(3)
Produktywność pracy
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Wychowanie w rodzinie
(3)
Decyzje
(2)
Dzieci
(2)
Ekonomia
(2)
Jakość życia
(2)
Kapitalizm
(2)
Kariera
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Konsumenci
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Media społecznościowe
(2)
Motywacja
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Młodzież
(2)
Nowy produkt
(2)
Odporność psychiczna
(2)
Poczucie własnej wartości
(2)
Postawy
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Psychologia
(2)
Psychologia biznesu
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Rodzice
(2)
Rozwój osobowości
(2)
Segmentacja rynku
(2)
Socjologia
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Stres
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Twórczość
(2)
Wrażliwość
(2)
Wytwórnie filmowe
(2)
Zachowania społeczne
(2)
Zdrowe odżywianie
(2)
Marketing polityczny
(1)
Aktorzy amerykańscy
(1)
Alokacja
(1)
Analiza i zarządzanie operacyjne
(1)
Antykoncepcja
(1)
Archetyp (psychologia)
(1)
Automatyzacja procesów biznesowych
(1)
Awans zawodowy
(1)
Baza danych
(1)
Biznes
(1)
Biznesplan
(1)
Buzzmarketing
(1)
Chorzy po udarze mózgu
(1)
Chorzy w stanach terminalnych
(1)
Cierpienie
(1)
Człowiek
(1)
Data mining
(1)
Dobrobyt
(1)
Doradcy inwestycyjni
(1)
Duff, Turney
(1)
Dyscyplina (socjologia)
(1)
Dziecko
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Emocje samoświadomościowe
(1)
Esencjalizm
(1)
Film
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Grupy rówieśnicze
(1)
Informatyzacja
(1)
Introwersja
(1)
Introwertycy
(1)
Inwestycje
(1)
Koktajle
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Korporacja
(1)
Kreatywność
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-2000
(5)
1989-2000
(4)
1945-1989
(2)
Temat: miejsce
Los Angeles (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Manhattan (Nowy Jork ; część miasta)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(31)
Dokumenty dźwiękowe
(6)
Poradniki
(6)
Audiobooki
(5)
Opracowanie
(4)
Podręcznik
(3)
Podręczniki
(3)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Przepisy kulinarne
(2)
Antologia
(1)
Artykuł naukowy
(1)
Biografia
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Esej
(1)
Film amerykański
(1)
Książki mówione
(1)
Prace popularne [Typ publikacji]
(1)
Publicystyka
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(19)
Rozwój osobisty
(15)
Psychologia
(13)
Praca, kariera, pieniądze
(6)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Medycyna i zdrowie
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Historia
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Kulinaria
(1)
88 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Odkryj w sobie siłę : przejmij kontrolę nad swoim życiem / Barbara Berger ; [przekład Marcin Karbowski ; czyta: Magdalena Zając-Zawadzka]. - Warszawa : MT Biznes, 2012. - 1 płyta audio (CD) (5 godzin 18 minut 23 sekundy) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
(Laurum)
(Audiobook : Prosta Droga do Wiedzy)
Czas trwania: 5 godz. 18 min. 23 s.
Tytuł oryginału: The road to power : fast food for the soul.
Jesteśmy naszymi myślami. Stajemy się tym, w co wierzymy. Rzeczywistość jest taka, jak ją opisujemy. Nasze życie jest takie, jakim je widzimy. Możemy je zmienić, zmieniając nasz sposób myślenia. Tematem tej książki jest siła. Nie siła fizyczna, ale siła umysłu. Dowiesz się z niej, jak przejąć kontrolę nad swoim życiem i osiągnąć wszystko to, o czym zawsze marzyłeś. Cytując Barbarę Berger: „Twoje myśli i słowa mają ogromną moc. Dzięki nim możesz całkowicie zmienić swoje życie. Tylko ty masz całkowitą kontrolę nad tym, co myślisz i mówisz. Jesteś jedynym władcą swojego umysłu. Ta władza to potęga”. Ale jak wykorzystać tę potęgę w praktyce? Barbara Berber udowadnia, że jest to łatwiejsze, niż mógłbyś przypuszczać. Podaje proste, praktyczne rozwiązania, dzięki którym każdy może zmienić sposób myślenia i w rezultacie wpłynąć na swoje życie. Bez względu na to, czy chodzi o twoje zdrowie, rodzinę, sytuację finansową, związek, pracę czy hobby, ta książka pozwoli ci dokonać zmiany na lepsze. Szybko, łatwo i skutecznie. Ta mała książeczka da ci siłę, wiedzę i motywację do osiągnięcia życiowego sukcesu. Co za wspaniały dar! – Neale Donald Walsch, autor książki Rozmowy z Bogiem i Gdy wszystko się zmienia, zmień wszystko Niesamowita książka... Nieważne, w którym miejscu zaczniesz czytać – każdy jej rozdział jest w stanie zmienić twoje życie. – Magazyn Magical Blend
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Audiobook-Wyp.87 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy twoja firma jest władna odnieść sukces? Wiesz, że to się dzieje w twoim przedsiębiorstwie – twoi ludzie, dzięki taniej, powszechnie dostępnej technologii, swobodnie porozumiewają się z klientami i opracowują nowe, innowacyjne rozwiązania. Tylko kim są ci pomysłowi twórcy rozwiązujący problemy? Jak można nimi pokierować? Jak ty możesz stać się jednym z nich? Nazywamy takich ludzi herosami: przedsiębiorczymi pracownikami z szerokimi uprawnieniami (Highly Empowered and Resourceful Operatives). Potrzebujesz herosów, ponieważ w erze Twittera, iPhone’a, Facebooka, YouTube’a i nieustannie rosnącej fali informacji w sieci klienci przychodzą do ciebie uzbrojeni w większą ilość danych i mają większy do nich dostęp niż kiedykolwiek i pod tym względem często prześcigają niektórych pracowników. W sercu przedsiębiorstwa wspomaganego przez herosów zostaje zawarta nowa umowa między pracownikami, menedżerami spółki i działem IT: herosi tworzą nowe rozwiązania, aby zaspokoić potrzeby klientów, zarząd określa jasne zasady przy jednoczesnym zachęcaniu do eksperymentów, a informatycy wspierają i zabezpieczają nowe rozwiązania biznesowe. źródło: https://onepress.pl/ksiazki/korporacyjni-herosi-daj-pracownikom-wolna-reke-zdynamizuj-klientow-przeksztalc-swoja-firme-bernoff-josh-schadler-ted,a_014a.htm#format/d
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Prosta Droga do Wiedzy)
Muz. Grzegorz Dondziłło.
Zarządzanie przez wartości to szczegółowy plan działania, jak zwiększyć wartość przedsiębiorstwa, dobrze nim zarządzając. To klasyczna przypowieść Kena Blancharda o tym, że prawdziwy sukces osiągają tylko te firmy, które konsekwentnie kierują się istotnymi dla siebie wartościami, takimi jak wysoka jakość życia pracowników oraz wysoka jakość usług. Mocną i trwałą pozycję zdobywają bowiem nie te przedsiębiorstwa, które jednorazowo odnotowują duże zyski, ale te, które potrafią zorganizować cały zespół wokół celu, jakim są wspólnie wyznaczone wartości. Ken Blanchard pokazuje, jak zarządzanie przez wartości (czyli Managing By Values ? MBV), zmieniając życie menedżerów i pracowników, zmienia firmy i pozwala wygrywać wszystkim: właścicielom i udziałowcom, pracownikom i klientom. Książka i zawarty w niej plan działania to efekt ponad 25-letnich badań i obserwacji autora dotyczących zastosowania zdobytej wiedzy w praktyce. Kluczowym spostrzeżeniem jest to, że zmiany trzeba zacząć od siebie, a potem dopiero można przekonywać do nich współpracowników. Wprowadzanie zarządzania przez wartości jest porównywane do podróży i składa się z trzech etapów: - precyzowanie misji bądź celu i wartości, - komunikowanie misji i wartości, - zestrajanie codziennych praktyk z misją i wartościami. Odbycie podróży, w którą zaprasza nas Ken Blanchard, sprawi, że nasza organizacja stanie się szczęśliwą firmą fortunate company. Ken Blanchard, główny przywódca duchowy Ken Blanchard Companies, jest współautorem "Jednominutowego Menedżera", "Cała naprzód!" i kilkunastu innych bestsellerów. Michael O'Connor jest współzałożycielem i dyrektorem Center for Managing by Values (Ośrodka zarządzania przez wartości). O'Connor jest uznanym ekspertem w zakresie badań behawioralnych. Specjalizuje się w dziedzinach strategii, zachowania oraz wyników zorientowanych na proces. https://ksiegarnialudzisukcesu.pl/dla-szefa-zarzadzanie-audio/335-zarzadzanie-przez-wartosci-audiobook-ken-blanchard-michael-o-connor-9788377469712.html
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Multimedia-Wyp.87 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Laurum)
Odważ się być wrażliwym! Na podstawie dwunastu lat pionierskich badań nad związkami międzyludzkimi oraz takimi uczuciami, jak wstyd czy empatia Brené Brown obala kulturowy mit, zgodnie z którym wrażliwość jest słabością, oraz dowodzi, że tak naprawdę jest ona naszą najdokładniejszą miarą odwagi. Doświadczana przez nas na co dzień niepewność, podejmowane ryzyko oraz groźba zranienia naszych uczuć definiują, co to znaczy być wrażliwym lub wykazywać się wielką śmiałością. Brown wyjaśnia, w jaki sposób wrażliwość stanowi sedno trudnych emocji, takich jak lęk, żal i rozczarowanie, a jednocześnie jest miejscem narodzin miłości, uczucia przynależności, radości, empatii, innowacji i kreatywności. Autorka tłumaczy, że gdy odcinamy się od naszej wrażliwości, dystansujemy się od doświadczeń, które nadają naszemu życiu sens i znaczenie. Książka Z odwagą nie jest poświęcona wygrywaniu bądź przegrywaniu. W świecie, w którym dominuje myślenie w kategoriach „nigdy dość”, a lęk stał się drugą naturą człowieka, wrażliwość jest czymś niemal wywrotowym. Niewygodnym. Czasem nawet nieco niebezpiecznym. Niewątpliwie, jeśli do niej sięgniemy, ryzyko, że ktoś nas skrytykuje lub że zostaniemy zranieni, znacznie wzrośnie. Jednak gdy cofniemy się i prześledzimy nasze życie, odkryjemy, że nic nie jest równie niekomfortowe, niebezpieczne lub bolesne, jak stanie z boku, zaglądanie do środka i zastanawianie się, jakby to było, gdybyśmy mieli odwagę wkroczyć na ring – niezależnie od tego, czy jest to nowy związek, ważne spotkanie, proces twórczy, czy trudna rozmowa z członkami rodziny. Z odwagą to praktyczna i skuteczna nowa wizja, która pozwoli nam odkryć się przed innymi ludźmi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Multimedia (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Laurum)
Jak dorastać w ekstrawertycznym świecie? Pamiętaj, że spokojny temperament to ukryta supermoc! Introwertycy dokonują niewiarygodnych wyczynów z powodu swojego spokojnego temperamentu, a nie wbrew niemu. Akceptuj i ceń siebie - takim, jakim jesteś. Świat cię potrzebuje. Istnieje mnóstwo sposobów, na jakie twój spokojny styl może się w pełni wyrażać, trafiać i przemawiać do innych. Niech ta książka będzie dla ciebie rodzajem podręcznika, który pomoże ci lepiej wykorzystywać cudowne właściwości i zdolności, jakie posiadasz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zajrzyj za kulisy jednej z najbardziej kreatywnych firm świata! Kiedy w 1979 roku powstawała Graphics Group, pionierska wytwórnia komputerowych filmów animowanych, nikt nie przypuszczał, że kilkanaście lat później - pod nazwą Pixar - zrewolucjonizuje ona branżę filmową i zdobędzie ponad 30 Oscarów. Trudno dziś znaleźć kogoś, kto nie słyszał o Toy Story czy Potworach i spółce. Mała wytwórnia odniosła ogromny sukces, a kluczem do niego było jej nastawienie: najważniejsza jest kreatywność. Gdy w 1986 roku inwestorem strategicznym Pixara został Steve Jobs, sprawy potoczyły się jeszcze szybciej. Dziś Ed Catmull, prezes tej niezwykłej wytwórni, postanowił podzielić się z Tobą swoją wiedzą o technikach zarządzania stosowanych w jego firmie. Według Eda sekret tkwi w umiejętności stworzenia odpowiedniego środowiska pracy: z przestrzenią, która sprzyja komunikacji, swobodą wyboru sposobu pracy i usuwaniem przeszkód hamujących naturalną kreatywność. Ta książka zawiera mnóstwo sprawdzonych recept na to, by stale podkręcać kreatywność, nie zabijać jej biurokracją i uważnie przyglądać się wszystkiemu, co może jej zagrozić. A oto garść porad Eda Catmulla: Jeśli uda ci się zebrać odpowiedni zespół, także pomysły mogą okazać się właściwe. Zawsze staraj się zatrudniać ludzi mądrzejszych od siebie. Jeśli w twojej organizacji są ludzie, którzy nie mają swobody działania, przegrasz. Nie odrzucaj żadnych pomysłów, nawet jeśli pochodzą z nieoczekiwanych kierunków. Nie wystarczy być jedynie otwartym na pomysły innych. Ta książka to największy prezent, jaki mógł podarować czytelnikom Ed Catmull. To zbiór złotych zasad i idei, których podstawą jest rozwijanie kreatywności. Bez względu na stopień biznesowego zaawansowania jest to także uniwersalny podręcznik nie tylko o zarządzaniu. Piotr Jaworowski, Ars Thanea
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. 87 (Trawiasta)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dowiedz się, jak dzięki stosowaniu praktycznych strategii wywodzących się z uważności, współczującej komunikacji i kompromisowego rozwiązywania konfliktów unikać rodzicielskich pułapek i wychować dobrego, życzliwego człowieka.
Jako rodzic starasz się być dla swoich dzieci wzorem życzliwości, cierpliwości i współczucia. Jednak żaden rodzic nie jest idealny. W chwili słabości lub pod wpływem stresu na pewno zdarza ci się zachować w sposób dalece odbiegający od tego, co uznajesz za nieskazitelny model rodzicielstwa – na przykład krzyczeć. Nie jesteś w tym osamotniony, drogi rodzicu. Nasze reakcje są często głęboko zakorzenione w podświadomości i prawdopodobnie przejąłeś je bezwiednie od swoich rodziców. Jak zatem przerwać tę sztafetę pokoleń i stać się rodzicem, jakim zawsze chciałeś być?
"Sztuka uważnego rodzicielstwa" to skarbnica praktycznych wskazówek, dzięki którym pogłębisz swoją uważność i zachowasz spokój nawet w obliczu najgorszych atak ó w furii swojego dziecka, okazując mu współczucie, miłość i zapewniając konstruktywne wsparcie. Zdobędziesz osiem podstawowych umiejętności, które pomogą Ci nie tylko nie tracić zimnej krwi, ale także budować silne relacje i działać tak, aby dzieci współpracowały, ponieważ tego chcą, a nie dlatego, że je zastraszasz karą czy przekupujesz nagrodę. Kiedy dzieci doświadczają ze strony rodzica życzliwości i cierpliwego podejścia, same uczą się w ten sposób postępować. Dzięki temu niezastąpionemu przewodnikowi zobaczysz, że zapanowanie nad własnymi automatycznymi reakcjami może wywrzeć trwały pozytywny wpływ nie tylko na twoje dzieci, ale także na całe przyszłe pokolenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Winning now, winning later : how companies can succeed in the short term while investing for the long term, 2020.
Niewiele jest przekonań równie zgubnych i równie powszechnych we współczesnym biznesie jak to, że nie da się jednocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które dominuje dziś wśród menedżerów i dyrektorów generalnych, powoduje, że wiele organizacji osiąga wyniki poniżej swoich możliwości lub wręcz znika z rynku. Dave Cote dobrze zna ten problem. W 2002 roku stanął na czele firmy Honeywell jako jej dyrektor generalny. Organizacja, którą zastał, znajdowała się na skraju katastrofy, ponieważ przez wiele lat dominowało w niej myślenie krótkoterminowe. Aby odmienić losy firmy, Cote i jego zespół wdrożyli szereg śmiałych reform i wprowadzili wiele na pozór nieintuicyjnych praktyk. Dzięki temu udało im się połączyć dwa pozornie sprzeczne cele, a mianowicie równocześnie dążyć do uzyskania dobrych wyników w krótkim i w długim terminie. Efekt był spektakularny. Pod przywództwem Cote’a wartość rynkowa Honeywell wzrosła z 20 miliardów dolarów do 120 miliardów, dzięki czemu akcjonariusze uzyskali zwrot na poziomie 800 procent, a firmie udało się pobić indeks S&P 500 dwuipółkrotnie. Niniejsza książka przedstawia dziesięć podstawowych koncepcji strategicznych i operacyjnych, dzięki którym można uzyskiwać dobre wyniki zarówno dziś, jak i jutro. Dowiesz się z niej m.in.: jak rozpoznać praktyki, które wydają się atrakcyjne w krótkim terminie, ale zaszkodzą przyszłości firmy; w jaki sposób określić, gdzie i jak zainwestować w rozwój, aby uzyskać największy wzrost; jakie działania pozwolą utrzymać dobre wyniki krótkoterminowe bez szkody dla inwestycji w przyszłość – również w trudnych okresach, choćby w czasie recesji bądź zmiany kierownictwa; jak wykonanie kroku w tył i krytyczne myślenie, a także zachęcanie wszystkich wokół do niezależności myślowej, zwiększą zdolność twojego zespołu do sprawnego wypracowywania wyników. Wygrać dziś, wygrać jutro to kompleksowe rozwiązanie odwiecznego problemu – jak uzyskiwać dobre wyniki zarówno w krótkim, jak i w długim okresie. ***
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wielka księga smoothies : odkryj ponad 400 pysznych przepisów na koktajle! / Pat Crocker ; przekład Magda Witkowska. - Wydanie w nowej szacie graficznej - Warszawa : MT Biznes, 2019. - 392 strony, [32] strony tablic : ilustarcje ; 26 cm.
(Laurum)
Tytuł oryginału: "The smoothies bible" 2003.
Koktajle to szybki, łatwy i smaczny sposób na dobre zdrowie. Odkryj ponad 400 przepisów, które pozwolą ci cieszyć się zdrowiem w każdym łyku. W książce znajdziesz ponadto informacje o siedmiu układach naszego organizmu, w szczególności o ich znaczeniu dla zdrowia, o potencjalnych zaburzeniach ich funkcjonowania, a także o zmianach w diecie i szeroko pojętym stylu życia, który pomaga utrzymać je w jak najlepszej formie. Wielka księga smoothies to: - ponad 400 przepisów na zdrowe koktajle; - ponad 100 szczegółowo ilustrowanych opisów owoców, warzyw i ziół; - 80 powszechnych problemów zdrowotnych, które można leczyć za pomocą odpowiednich koktajli. Kolejna książka autorki bestsellerowej Wielkiej księgi soków. [https://czytam.pl/].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 641 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes / MT Biznes)
(Zarządzanie / MT Biznes)
Strategie zarządzania, sposoby wdrażania technologii i zasady zmian organizacyjnych niezbędnych do zbudowania firmy wykorzystującej AI. Większość organizacji zareagowało powściągliwie na sztuczną inteligencję. Pewna grupa światowej klasy firm postanowiła jednak wykorzystać jej możliwości i zrewolucjonizowała swoje procesy, strategie, kulturę, obsługę klienta i oferowane produkty. Firmy te, stanowiące niespełna procent wszystkich dużych przedsiębiorstw, są obecnie liderami wydajności w swoich branżach. Stosują lepsze modele biznesowe, podejmują trafniejsze decyzje, sprawniej obsługują klientów, oferują konkurencyjne produkty i usługi oraz dyktują wyższe ceny. Thomas Davenport oraz Nitin Mittal przyglądają się awangardzie AI z punktu widzenia ugruntowanych na rynku firm, takich jak Anthem, Ping An, Airbus i Capital One. Książka jest pełna ciekawych spostrzeżeń, opisów strategii i najlepszych praktyk, dostarcza liderom i ich zespołom informacji potrzebnych do tego, by wprowadzić ich firmę na wyższy poziom wykorzystania AI. Jeżeli chcesz wiedzieć, jak będzie wyglądała następna faza implementacji AI w biznesie, albo pragniesz w pełni wykorzystać tę technologię w swojej firmie, to Sztuczna inteligencja w biznesie pokazuje, jak to robią najlepsi, oraz oferuje narzędzia, dzięki którym AI stanie się sercem twojego przedsiębiorstwa. To fascynujące spojrzenie na rewolucyjne firmy zdobywające przewagę na rynku dzięki wykorzystaniu AI. [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Laurum)
Tyt. oryg.: "Tales from the Dad Side : Misadventures in Fatherhood", 2008.
Na okł.: Bestseller "New York Timesa".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce i stronie tytułowej: Bestseller New York Timesa.
Opowieść o spektakularnych wyczynach na Wall Street. Prawdziwa historia byłego tradera Gallon Group, Turneya Duffa, ukazuje świat Wall Street po godzinach. Świat w którym nikt nie stroni od narkotyków i wybujałych ekscesów seksualnych, gdzie milionowe prowizje z transakcji trafiają tylko do tych najsprytniejszych. Żywe opisy zdarzeń w wyjątkowy sposób ukazują korzyści i pokusy giełdowego życia. Turney Duff to zwyczajny chłopak z Kennebunk w stanie Main ciekawy świata. Po nieudanych próbach rozpoczęcia kariery dziennikarskiej otrzymuje propozycję stażu w firmie Morgan Stanley. Tam poznaje zasady rządzące światkiem traderów, gdzie kupujący, stawiający ogromne sumy, licząc na wzrost lub spadek wartości akcji, uznawani są za osobników alfa, a sprzedający - brokerzy dbający o ich interesy - są zawsze gotowi zaspokajać ich potrzeby. lubimyczytać.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 Duff T. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The 4-hour workweek : escape 9-5, live anywhere, and join the new" 2009.
Ostrzeżenie: Nie czytaj tej książki, jeśli nie chcesz zwolnić się z pracy zapomnij o starej koncepcji emerytury i wszystkimi innymi planami na późniejszy okres życia a nie trzeba czekać, nie ma po temu żadnych powodów. Jeśli marzysz o ucieczce od wyścigu szczurów, o wspaniałych podróżach po świecie, zarobieniu pięć razy więcej bez żadnego zarządzania czymkolwiek lub po prostu korzystaniu z życia przy mniejszym obciążeniu pracą a ta książka jest przepisem na strategię. [Żródło opisu:https://lubimyczytac.pl/ksiazka/46874/4-godzinny-tydzien-pracy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Autobus energii [Audiobook] : zatankuj swój bak paliwem radości / Jon Gordon ; przekład Tomasz Rzychoń ; przedmowa Ken Blanchard. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2017. - 1 płyta (CD) (2 godziny 18 min 42 s) : zapis cyfrowy, stereo ; 1 2cm.
Tytuł oryginału: The energu bus: 10 rutes to fuel your life, work, and team with positive energy.
Autobus energii uczyni cię silniejszym człowiekiem. Naładuje cię pozytywną energią, która uniesie cię w górę i wygra z trudnościami, bo kiedy płoniesz entuzjazmem, wszystko idzie łatwiej i lepiej. Ta magiczna książka zmieni fundamenty twojego myślenia. Jeśli wcześniej czułeś się ofiarą, to po tej lekturze poczujesz się zwycięzcą. A jeśli przedtem czułeś, że nie jesteś panem swojego życia, znajdziesz w sobie moc, by samemu kształtować świat, w jakim chcesz żyć i pracować. Poczujesz, że jeśli czegoś chcesz, to masz też moc potrzebną, aby to urzeczywistnić. Wsiądź do Autobusu energii i zapnij pasy. Przeżyjesz coś, czego nie spodziewasz się po małej książce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Multimedia-Wyp.87 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej